page_banner

Accordu Guerrini strategicu Fusain da Taier è Hansteel Company da HBIS Group

Source: Hits: 0 sciffru Time: 2019-05-16 8:20:14

        À u centru riunioni in cumpagnia Hansteel da HBIS Group on April 17 di marzu , Taier firmata un accordu di cuuperazione strategicu cun cumpagnia Hansteel da gruppu HBIS, ca era unni parteciparu sicritariu di u cumitatu partitu è mprinnituri di cumpagnia Hansteel in HBIS Group Guo Jingrui, i morsa capu generale è mprinnituri e membru di cumitatu partitu Jia Guangru, capu di Hansteel funziunanti cumpagnia guarantisci Yao Jianxi, Hansteel dipartimentu putenza Manager Zhang Runze, Hansteel dipartimentu Travaglii capu Li Juhui, morsa capu di Hansteel funziunanti cumpagnia guarantisci Yang Hailong, è ognunu sub-pasquale capu.

        In gruppu Taier, sta cirimonia fu friquintau dinù da mprinnituri Tai Zhengbiao, Vice Manager, Dean di Taier Engineering Technology Design Institute, Song Zhiliang, Vice capu generale Wang Xianyun, Vice capu generale Liu Guihua, Manager gruppu catina incù e supravisuri, di centru di pruduzzioni Feng Chunlan, morsa diriggenti dû centru tecnicu Zhu chángjiāng, supravisuri, di centru Travaglii project Sun Wei, supravisuri di cumpleta-crià u marketing Ye Wenhui, supravisuri, di u marketing II Li Chunlei, è capu ufficiu gruppu Xiahuan.

 1

 Cirimonia di signature in cuuperazione strategicu

 2

accordu di cuuperazione strategicu firmata da Jia Guangru è Tai Zhengbiao

         In lu discursu, Guo Jingrui signalatu chi comu un 'impresa di lussu in u pruduzzione di SAS métallurgique, Taier hè trustful di ghjocu è maiò nfluenti in l' industria è a sucetà. Comu l 'impresa nudelli di gruppu HBIS, la cumpagnia Hansteel hè una basi mpurtanti di pruducia la fina stich è i acciai di qualità. 'anni ricenti, sottu à u forte capace di gruppu HBIS, cumpagnia Hansteel hà purtatu fora lu novu' idea di sviluppu è inghjenghi à i qualità è durevule di sviluppu da Cuscinetti i strutturi e essayer, stenda si à u mercatu è custruì u lussu, facennu i nostri prudutti più, più muderni, intelligente, più fina è greener. In più, avemu custituiscia a marca è hannu la struttura di clienti di più vir-fini, prufessiunale, internaziunale, addivintannu lu capu di marcati aereo.

        Guo Jingrui dinù spressu chì sta cuuperazione strategia hè di fronti trà li gicanti, dilimitatu a nostra passu cuuperazione à una nova livellu. Ripiglià stu comu 'na bona occasione, dui partiti ùn allargamentu di u duminiu di cuuperazione à circà u sviluppu in u modu Win-win, accussì comu a custruiri nzèmmula un avvena luminosu.

 3

Discursu da secretariu di u cumitatu partitu è ​​mprinnituri di cumpagnia Hansteel in gruppu BHIS, Guo Jingrui

        Tai Zhengbiao spressu in lu discursu chi comu lu impresa metallurgic cima azzaru Borsa, Hansteel di gruppu HBIS hà influinzatu e ammuttau lu sviluppu di a filiera azzaru di China, cù u sviluppu di diffusioni in China, in particulare u reforming è apertura-up. Hansteel hè unuratu cù "One Flag à u fronte, Industrial National". U "To Custruita u più agunìsticu Steel ingegneria" di Hansteel femu ci sentimu Major rispunsabilità è a permissione. Born duviri di lu sviluppu di l 'industria azzaru, Taier hè statu fattu à i buildup di industria usato métallurgique e catina valore. Taier cumuni la stissa vista valuri cu lu Hansteel e veni cunnannatu a ghjocu incù Hansteel. Taier darà a nostra benefiziu in piena cummedia è travaglià cun Hansteel in modu cua-cua, a marciari u sviluppu di a filiera azzaru China 'e vene è veru u nostru sonniu di ferru e lu putiri azzaru.

        Comu u Tai Zhengbiao signalatu, u rinumatu di cuuperazione strategicu hè un altru principiu di cuuperazione à tempu di festa. Sempre favuriri a guida di valore, Taier mpara pianificazione u prodottu corsa, e cundizioni di travagliu, ticnoluggìa e dati è parmette u serviziu di più nutevuli andendi a lu campu. Taier farà la ricerca, disignu e dâ manifattura più cifru e inteligente, accussì comu a derà i prudutti di qualità costu-raggiunevuli incù u so nùmaru a vita e dati dénonce pruduzzione mantinuti. Altronde, Taier vi ghjunghje u gestione di tramindui piena epica a vita è a catena branch, sviluppà versu lu nvintariu zeru.

 4

Discursu da Taier mprinnituri Tai Zhengbiao

        Prima di l 'rinumatu, dui partiti avutu una cumunicazioni in-spechju nanzu u più cuuperazione. Prima di l 'discussione furmali, Tai Zhengbiao è a so squadra visitatu "Santa Maria Steel" Parcu -themed, 360 m francese 2 principali stanza di u cuntrollu di sintering macchina de-sulfuration e de I-nitration, No. 2 high di travagghi di ferru Hanbao e travagghi azzaru e massimo calda pianta

 6

Tai Zhengbiao è a so squadra visitatu cumpagnia Hansteel di gruppu HBIS

Tes messages Online Chat!