page_banner

Taier stata lu tìtulu unurariu di "Municipal pioniere travagghiatura"

Source: Hits: 0 sciffru Time: 2019-06-18 8:13:17

    U 30 d'aprile, ci hè statu a riunioni di celebrà Day l 'upirara International' di tutta a cità è nomina di collectives avanzata è ghjenti avanzata à u contests lu travagghiu di vincere i trè battagghi duru in lu salone, cungressu di lu cuvernu dâ municipalitati. Taier vinciu lu ricanuscimentu di "pioniere travagghiatura" di Ma'anshan City in 2018. Hè dettu chì Taier hè u solu impresa non-publicu à riceve sta abbianu in la zona di u sviluppu economicu di a cità.

图片 1 

▲ Scene di i riunioni nomina

    A riunioni nomina fù prisidutu da u merre Zuo Jun, è dopu à allargà u so màschera à i collectives avanzata è ghjenti avanzata unu nomi di u cumitatu Party cumunali e lu cuvernu dâ municipalitati, Zhang Yuefeng, u secretariu partitu dâ municipalitati, mittìanu a "Four Consciousnesses" - ripiglià u tistimoniu, prumuzioni di sincerità suciale, migliurà a cumpetenza è striving à esse piunieri u novu viaghju.

 图片 2

▲ Taier vinciu lu ricanuscimentu di "pioniere travagghiatura" di Ma'anshan City in 2018

    "Pioniere travagghiatura" hè un tìtulu unurariu poi è scunnisciuti da All-China Federazione di credito tutte, incù u cuntenutu sanu sanu di "criannu lu travagghiu prima-di classi, u servizii prima-di classi, la cummedia prima-di classi e la squatra di prima-di classi" . I cullaburatori di Taier dettu chì s'arricorda Taier hè à u stadiu di sviluppu di sirvizziu comu una lea trà passatu è avvene, tratti di nanzu di u prugressu, a prumuzioni di l'établissement valori è praticava a nova strategii, tantu avemu bisogna strive cù un spiritu supiriuri a chiamari a la visioni di " International Taier, Centennial Taier "è rende più rializazioni brillanti di Taier. 

Tes messages Online Chat!